می توانید در زیر تنوع محصولات ما
نوشته شده توسط : بیتا رحیمی

بزرگ کردن آلت

 

 

 

قبل از اینکه بخواهید اقدام به خرید لارجر باکس  کنید ابتدا باید به چند مورد توجه داشته باشید :

از فروشگاهی خرید کنید که دارای نماد اعتماد یا جواز کسب باشد .(در سایت ما جواز کسب معتبر جهت فعالیت فوق قرار داده شده است. برای دیدن جواز اینجا کلیک کنید.در ستاد ساماندهی ثبت شده است.در سازمان پلیس فتا ثبت شده است.)

از فروشگاهی خرید کنید که دارای شماره تماس باشد تا بتوانید خریدی مطمئن را تجربه کنید.(شماره تماس جهت خرید کالا09127765562  )

از فروشگاهی خرید کنید که دارای تنوع کالا باشد و بتوانید محصول مورد نظرتان را با توجه به بودجه خود خرید کنید.(در ایران رابط چند مدل مختلف را با قیمت ها و کیفیت های مختلف برایتان در نظر گرفته ایم.)

توجه : در میان محصولات ارائه شده در سایت ما محصول 220 هزار تومانی ساخت کشور اسپانیا بوده و به صورت یک پکیج همراه با شناسنامه  جهت اصالت کالا خدمتتان ارسال می گردد. محصول فوق دارای  تاییدیه CE اروپایی نیز می باشد و دارای استاندارد  ISO9001 می باشد.این محصول تنها محصولی است که دارای ضمانت نامه یک ساله معتبر بوده و به دلیل محدود بودن کالا تنها به صورت نقدی قابل خرید است و می بایست ابتدا وجه کالا پرداخت شود .(در مورد اطمینان به ما همانطور که عرض کردیم هم جواز کسب معتبر در سایت قرار داده شده است و هم اینکه سایت در پلیس فتا کشور نیز ثبت گردیده است و شما با خیالی آسوده می توانید اقدام به خرید نمایید.) برای خریدارنی که به دنبال کیفیت و اثر بخشی بالایی هستند تنها این محصول توصیه می گردد. می توانید توضیحات بیشتر در مورد این محصول و سایر محصولات دیگر را در پایین ملاحضه نمایید.

یکی از بهترین و راحت ترین روش هایی که می توان به افزایش طول آلت تناسلی کمک کرد استفاده از دستگاهیی به نام لارجر باکس است. حتما می دانید که برای بزرگ کردت آلت تناسلی روش ها مختلفسی وجود دارد از جمله مصرف قرص دارو که به خاطر عوارض ان به هیچ وجه توصیه نمی شود و یا انجام عمل های جراحی که به خاطر هزینه و در د و رنج ان اصلا توصیه نمی شود و انجام یک سری تمرینات خاص که به دلیل اینکه باید روزانه چند ساعت و به صورت مستمر تا چند ماه این کار انجام شود معمولا زیاد دارای طرفدار نیستند.به همین خاطر اکثر افراد به سمت تهیه دستگاه لارجر باکس روی آورده اند چرا که هیچ کدام از معایب بالا رانداشته و در ضمن می تواند با قدرت اثر بخشی بالاتری در زمانی کوتاه نتیجه لازم را برای شما فراهم نماید.استفاده از این دستگاه می تواند در طی روز و زمانیکه شما به دیگر کارهایتان مشغول هستید باشد .حتی می توانید زمانیکه می خواهید از منزل خارج شوید از لارجر باکس در زیر شلوار خود بدون ترس از اینکه کسی متوجه ان شود استفاده کنید.زمانیکه این دستگاه بروی آلت تناسلی شما نصب است به هیچ وجه در راه رفتن و نشستن شما اثر نگذاشته و هیچ مزاحمتی برایتان ایجاد نخواهد کرد.

 

آیا شما دوست دارید تا آلت تناسلی خود را از چیزی که الان است بزرگ تر و کلفت تر نمایید؟ ابتدا بدانید که این روزها تبلیغات زیادی در باره نحوه بزرگ کردن آلت در شبکه های مختلف ماهواره ای و سایت های اینترنتی انجام می شود. ما در میان تمام تبلیغات مختلف سعی کرده ایم تا به دور از هر حاشیه و هیاهو محصولاتی  100% اورجینال همراه با شماهر ثبت در وزارت بهداشت را رد مجموعه ایران رابط قرار دهیم. ابتدا قبل از امر فروش مهمترین چیز برای ما ارائه محصولاتی با کیفیت بوده و است و به شما این اطمینان را خواهیم داد که با خرید از ایران رابط می توانید به رویای همیشگی خود که همان بزرگ کردن آلت بوده است دست یابید.

قبل از اینکه بخواهید تصمیم به خرید این محصول بگیرید با هم می پردازیم به یک سری از خصوصیات و مزایای استفاده از این دستگاه:

1-مهمترین خصوصیت استفاده از این دستگاه برطرف کردن ناتوانی های جنسی است و مانع از انزال زود رس می گردد.

2-به دلیل اصل بودن و طراحی منحصر به فرد براحتی می تواند آلت شما را بین 5 تا 10 سانتیمتر بزرگ تر از قبل نماید

3-تنها از یک دستگاه اصل می توان انتظار داشت که علاوه بر بزرگ تر کردن طول آلت قطر آنرا نیز کلفت تر نماید و این دستگاه براحتی برای شما این کار را انجام می دهد.

4-بدون عوراض و دارای کارایی سریع و بالایی می باشد.

5-شما یک بار خرید می کمنید و بارها می توانید از ان استفاده کنید و مقرون به صرفه است.

6-شما در هر سنی که باشید می توانید از این دستگاه استفاده کرده و تاثیر آنرا ملاحضه نمایید.

7-برای افرادی که مبتلا به زود انزالی هستند به شدت استفاده از ان توصیه می گردد.(شما با استفاده از این محصول به صورت طبیعی و بدون نیاز به قرص و دارو زمان انزال خود را طولانی تر خواهید کرد.)

 

توجه: ما در هنگام ارسال محصول به دلیل اینکه ممکن است خریداران دوست نداشته باشند نام کالا بروی بسته ذکر شود آنرا با نام دیگری برایتان ارسال خواهیم کرد تا هیچ کس متوجه نشود شما چه چیزی را خرید کرده اید

 

نحوه خرید محصول :

می توانید در زیر تنوع محصولات ما را ملاحضه نمایید و براحتی هر کدام را که انتخاب کردید بروی دکمه خرید پستی کنار ان کلیک کرده و اقدام به ثبت سفارش خود نمایید.

می توانید مشخصات خود را به شماره 09127765562  پیامک کنید و به صورت پیامکی سفارش خود را ثبت نمایید.شما باید شمخصات زیر را برای ما پیامک کنید:

آدرس کامل پستی + کد پستی + نام محصول +نام گیرنده محصول 

گارانتی :  تمامی محصولات ارائه شده دارای گارانتی بوده و چنانچه در هنگام ارسال برای آنها اتفاقی رخ دهد و محصول به صورت ناقص به دست مشتری برسد ما انرا به  صورت رایگان برایتان تعویض خواهیم کرد.

 

خرید دستگاه وکیوم مردانه  معمولی با قیمت50 هزار تومان  برای افرادی که به دنبال کیفیت معمولی و متوسطی هستند  و می خواهند به صورت معمولی اندازه و قطر الت تناسلی خود را افزایش دهند:

تصویر دستگاه ارسالی مانند تصویر زیر می باشد :

بزرگ کردن آلت

 

آدرس و مشخصات خود را به همراه کد پستی و نام محصول که ووکیوم معمولی است را به شماره09127765562  پیامک کنید.

 

 

 

خرید دستگاه وکیوم  حرفه ای با قیمت 70هزار تومان و کیفیت به مراتب بالاتر از مدل بالایی که توضیح دادیم.عکس این محصول نیز مانند بالایی بوده اما کیفیت و جنس آن به مراتب بهتر می باشد و قدرت اثر گذاری بیشتری دارد.برای خرید این محصول بروی دکمه زیر کلیک کنید و یا مانند بالا که توضیح دادیم آدرس و مشخصات و نام محصول که در اینجا گلدن وکیوم حرفه ای است را به همراه کد پستی به شماره 09127765562  پیامک کنید.

 

 

خرید وکیوم مردانه مگنت دار با قیمت  60 هزار تومان. این مدل  که تصویر آنرا در زیر مشاهده می کنید دارای قدرت اثر بخشی بالاتری بوده و میتوانید در مدتی کوتاه شاهد افزایش طول و قطر آلت تناسلی خود باشید.برای عزیزانی که به دنبال اثر بخشی سریع تر هستند توصیه می کنیم به جای استفاده از دو مدل بالا از این دستگاه و یا دستگاه زیر استفاده کنند. تصویر این محصول را در زیر ملاحضه می فرمایید.

بزرگ کردن آلت

برای خرید محصول مگنت دار بالا به قسمت 60 هزار تومان بروی دکمه زیر کلیک کرده و یا ادرس و مشخصات خود و کد پستی و نام گیرنده محصول را به شماره تلفن 09390998711 پیامک کنید.

 

 

 

 خرید دستگاه وکیوم آقایان حرفه ای  به قیمت 159 هزار تومان مخصوص افراید که می خواهند بهترین نتیجه ممکن را در کوتاه ترین زمان دریافت کنند. این محصول حرفه ای ترین محصولی است که ما به شما پیشنهاد می کنیم. هم طول آلت تناسل و هم قطر آنرا به صورت ایده آل برای شما افزایش خواهد داد و در مدتی کوتاه می توانید صاب آلتی کلفت و قطور و بزرگ شوید.

در زیر تصویر این محصول منحصر به فرد را می بیند

بزرگ کردن آلت

برای خرید این محصول با قیمت 159 هزار تومان بروی دکمه زیر کلیک کنید و یا ادرس و مشخصات خود را به شماهر 09127765562  پیامک کنید.

 

 

 

 

 

توضیحات اختصاصی  لارجر باکس طلایی ساخت کشور اسپانیا همراه گارانتی یک ساله و شناسنامه جهت اصالت کالا

این محصول همانطور که در تصاویر پایین ملاحضه می کنید به صورت یک پکیج کامل  و در یک جعبه چوبی عرضه شده است.نام و نشان کالا به  صورت حک شده بروی جعبه می باشد(دقت کنید این نام نشان چاپی نیست و بریو جعبه حک شده است)

همچنین محصول فوق دارای شناسنامه جهت اصالت کالا بوده و از برچسب پلمب VOID بروی درب آن استفاده شده است که نشان از اورجینال بودن  کالا دارد.درون پکیج دستگاه پنج مگنت به همراه  سی دی و راهنمای فارسی+ دستگاه جلک رولر+یک عطر مخصوص برای شما +ژل تاخیری مخصوص +داروی تاخیری استرانگ من اورجینال+لوازم یدکی

شک نکنید کیفیت ارائه شده د راین پکیج به هیچ وجه قابل مقایسه با هیچ کالایی نخواهد بود و اگر واقعا به دنبال بهترین و با کیفیت ترین لارجر باکس  هستید و به دنبال نتیجه گرفتن می باشید ما تنها و تنها این محصول را پیشنهاد می کنیم.

برای خریدلارجر باکس طلایی اسپانیایی اینجا کلیک کنید

محتویات پکیجی که برای شما ارسال خواهیم کرد (کامل ترین پکیج درون ایران )

 

 جعبه اورجینال لارجرباکس طلایی 

 

برچسب هولگرامی که بروی جعبه قرار گرفته است:

 

 

برای خریدلارجر باکس طلایی اسپانیایی اینجا کلیک کنید

 

شاید به جرات بتوان گفت در میان مردان هیچ کس را نمی توان پیدا کرد که از بزرگ کردن آلت بدش بیاید. همه مردان دوست دارند دارای آلتی بزرگ باشند و گویی که همه مردانگی و حس غرور خود را در بزرگی و کلفتی آن می دانند.به همین منظور روش هایی نیز برای بزرگ و کلفت کردن این عضو بدن ارائه شده است که می تواند برای رسیدن به این هدف بسیار موثر باشد.البته ممکن است یکی از علت هایی که اکثر آقایان دوست دارند از آلت تناسلی بزرگتری برخوردار شوند این باور باشد که اگر آلت تناسلیشان کوچک باشد نم توانند شریک جنسی خود را به اوج لذت برسانند.در این مورد می بایست به صورت جداگانه بحث کنیم که جای آن در این مقاله نمی باشد.

بزرگ کردن آلت

 

ما در ایران رابط قصد داریم چند روز موثر برای بزرگ کردن آلت را به شما اموزش دهیم.البته اگر بتوانید در کنار این روش ها از دستگاه های وکیوم توانبخشی یا همان لارجر باکس استفاده کنید می توان گفت که راه چند ماهه را در عرض چند هفته می توانید طی کنید و خیلی زودتر ازآنچه که فکر را می کردید هم دارای آلت تناسلی بزرگ و هم کلفت شوید.البته چون ممکن است خیلی ها نخواهند بابت این کار هزینه ای بپردازند از این رو روش هایی را معرفی خواهیم کرد که هزینه ای در بر ندارند اما طبعا باید مدت طولانی تری در انتظار باشید و همچنین باید روزانه برای اناجم دادن ان نیز وقت بگذارید.
یکی از روش هایی که در بزرگ کردن آلت زیاد مورد استفاده قرار می گیرد روش Penimore است.اصول این روش بر پایه انجام یک سری تمرینات از پیش تایین شده می باشد.از مزایای این روش می توان به بدون عارضه بودن ان اشاره کرد و سالیان سال است که در کشورهای آمریکای جنوبی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

بزرگ کردن آلت
باید دقت کنید که اگر در حین انجام این روش از تغذیه مناسبی برخوردار باشید می توانید نتیجه بهتری بگیرید و اگر اهل یگار هستید باید بگوییم که باعث تضعیف روش فوق خواهید شد.در صورت انجام تمرینات منظم روزانه می توان گفت که بعد از یک ماه اثار آن شروع شده و ممکن است تا شش ماه ادامه یابد البته به شرط اینکه شما هم هر روز تمرینات را انجام دهید.از جمله عوامل خاریج دیگر به جز دود سیگار که اثر منفی بر این روند داشت می توان آلودگی هوا را نیز به عنوان یک عامل مخرب نام برد.همچنین استفاده از لباس های زیر تنگ نیز می تواند تاثیر منفی داشته باشد و در عوض استفاده از لباس های آزاد زیر و انجام ورزش های یهمچون دویدن و شنا می تواند تاثیرات مثبتی در این حوزه به جای بگذارد.توصیه می کنیم که هیچگاه برای بزرگ کردن آلت خود از داروها و مواد شیمیایی استفاده نکنید چرا که ممکن است تاثیر اندکی داشته باشد اما اثرات مخرب دارو ممکن است جبران ناپذیر بوده و باعث عقیم شدن شما شود.همچنین به دنبال روش هایی همچون عمل جراجی نیز نروید. هم هزینه های بسیار باید بپردازید و هم درد و رنج زیادی را باید تحمل کنید.اگر می توانید با هزینه ای اندک یک دستگاه اکستندر تهیه نمایید و کار خود را راحت کنید و بدون نیاز به دخالت شما فقط با نصب آن بروی آلت خود روزانه به مدت نیم ساعت خواهید دید که بعد از مدتی منجر به بزرگ کردن آلت شما می شود.اگر هم نمی خواهید هزینه ای انجام دهید پس روش هایی که آموزش می دهیم را انجام دهید و کمی باید صبور باشید تا نتیجه لازم را دریفات کنید.

 

بزرگ کردن آلت
در اینجا لازم می دانیم چند نکته را خدمتتان عرض کنیم.اکثر آقایان می پرسند که سایز استاندارد یک آلت تناسلی باید چند سانتیمتر باشد؟ به صورت معمول این استاندارد بین 11 تا 15 سانتیمتر است و در موارد خاص برخی از این مقدار بزرگتر هستند.تنها زمانیکه سایز آلت تناسلی از 5 سانتیمتر کمتر باشد دچار مشکل خواهد کرد و در غیر اینصورت از لحاظ علمی مشکلی ایجاد نمی شود و فقط همانوطر که در بالا نیز اشاره کردیم بیشتر تمایل آقایان است که دارای آلتی بزرگ و کلفت باشند.دقت کنید که فقط درصد کمی از خانم ها می توانند آلت های بزرگتر از 20 سانتیمتر را تحمل نمایند و مردانی که آلت تناسلی بزرگتر از این حد دارند خود دچار یک معضل می باشند.
دقت کنید که تمریناتی که به شما در این زمینه ارائه می دهیم تنها در حالتی که به صورت منظم و مستمر انجام شوند می توان امیدوار به اخذ نتیجه بود.همچنین در طول هفته 5 روز بهخ صورت مستمر باید انجام شود و دو روز در هفته به بدن استراحت خواهید داد.
در صورت انجام تمرینات به صورت منظم بعد از یک ماه می توان نتایج اولیه آنرا مشاهده کرد.در حین انجام این کار بهتر است در طول دوره موهای اطراف آلت تناسلی کوتاه شوند.هیچگاه به هدف اینکه اگر بیشتر و با شدت بیشتری تمرینات را انجام دهید می توانید به نتیجه لازم دست یابید دست به این کار نزنید چون ممکن است به خود آسیب های جدی و جبران ناپذیری وارد کنید.
به صورت خلاصه باید بگوییم که روزانه بین 42 دقیقه تا 62 دقیقه باید برای این کار زمان بگذارید و اگر می بینید نمی توانید این مدت را به انجام تمرینات بپردازید بهترین پیشنهاد ما برای بزرگ کردن آلت همان استفاده از یک دستگاه لارجر باکس است.
کارهایی که باید در این تمرین انجام دهید به صورت کلی به شرح ذیل است:

 

١- استفاده از حوله گرم ( ١ دقیقه)

٢- تمرینات کششی ( 25 تا 30 دقیقه)

٣- تمرینات رشد و گردش خون ( ١ دقیقه)

۴- استفاده ار ماده لیز کننده

۵- تمرینات جلکینگ ( 10 تا 20 دقیقه)

۶- ماساژ و گرم کردن ( ۵ تا 10 دقیقه)

روش هاى استفاده از اىن روش ها
در مقالات بعدی به شرح روش فوق خواهیم پرداخت و دقیقا می گوییم که باید چگونه عمل کنید تا بتوانید آلتی بزرگ و قطور داشته باشید.

 

 

 

 

 

مطالب مفید دیگر:

 

بزرگ کردن آلت
بزرگ کردن آلت تناسلی
بزرگ کردن الت
بزرگ کردن الت تناسلی
لارجر باکس چیست
لارجر باکس
لارجرباکس
لاجر باکس
لارجر باکس اصل
خرید لارجر باکس
لارجر باکس طلایی
لاجرباکس
لارجر
دستگاه لارجر باکس
قیمت لارجر باکس
لارجر باکس ارزان
خرید لارجر باکس طلایی
قیمت لارجر باکس طلایی
پکیج لارجر باکس طلایی
لارجر باكس
خرید لارجرباکس
لارجرباكس
فروش لارجر باکس
خرید دستگاه لارجر باکس
خرید اینترنتی لارجر باکس
خرید لارجر باکس اصل
خرید پستی لارجر باکس
خرید دستگاه اکستندر مگنت دار
خرید دستگاه اکستندر
دستگاه اکستندر
اکستندر
خرید اکستندر
اکستندر مگنت دار
دستگاه وکیوم آقایان 
وکیوم مردانه 
دستگاه وکیوم مردانه 
دستگاه وکیوم





:: بازدید از این مطلب : 779
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: